Filtry GPX

Filtry do CLARK GPX 30-50D Perkins

Czy wiesz, że:

Zadaniem zaworu obiegowego, umieszczonego w filtrze zgrubnym, jest zabezpieczenie układu smarowania silnika przed przerwami w dopływie oleju w przypadkach zatkania filtru lub przepływu nie rozgrzanego jeszcze oleju. Pokazany na rysunku kompletny zawór składa się z cylindrycznego tłoczka, przyciskanego do swojego gniazda w korpusie sprężyną, wyregulowaną na utrzymanie spadku ciśnienia oleju na wkładzie w granicach 0,8 do 1,2 kG/cm2. W przypadku wzrostu oporu na przegrodzie filtracyjnej powyżej tej granicy, tłoczek odsuwa się od swego gniazda pokonując opór sprężyny i zapewniając tym samym swobodny przepływ oleju w filtrze, z po¬minięciem wkładu filtrującego. Gdy opór na wkładzie zmniejszy się, na przykład w wyniku rozgrzania się oleju i spadku jego lepkości lub na skutek oczyszczenia zatkanego wkładu, wówczas sprężyna dociska tłoczek do jego gniazda, powodując zamknięcie zaworu i normalną pracę filtru.*

Baza filtrów

Filtry silnikowe, a także filtry hydrauliczne do wszystkich typów oraz modeli paleciaków, a także wózków widłowych, podnośnikowych, jak i maszyn budowlanych.

Filtry powietrza, oleju, paliwa oraz hydrauliki do najpopularniejszych maszyn transportowych i magazynowych. Dbaj o regularną wymianę filtrów w swojej maszynie. Pozwala to nie tylko dłużej utrzymać jej sprawność na właściwym poziomie, ale też uniknąć wielu kosztownych napraw.